Koszyk

  • Brak produktów w koszyku.
INFOLINIA: tel. 690240661, 577240662 CZYNNA PN-PT 9.00 - 16.00
ZAMÓWIENIA TELEFONICZNE: tel. 690 240 688 / DZIAŁ WYMIAN I ZWROTÓW: tel. 690 240 688
FAQ – pytania i odpowiedzi

FAQ – pytania i odpowiedzi

Jak dobrać odpowiedni rozmiar odzieży? Przede wszystkim należy korzystać z tabeli rozmiarowej. Zwróć uwagę czy tabela zawiera rzeczywisty wymiar odzieży czy dotyczy wymiaru osoby. Jeśli tabela podaje wymiary osoby należy zmierzyć się przy ciele bez luzu w podanych miejscach. Do zakupu żakietu/ bluzy czy sukienki najważniejszy jest rozmiar biustu. To on jest wymiarem decydującym. Rozmiar tali jest przydatny głównie do mocno taliowanych ubrań i nie należy go mylić z pasem gdzie zaczynają się spodnie. Przy wyborze spodni/spódnic najlepiej kierować się wymiarem w biodrach. Do podanych wymiarów w tabeli producenci dodają luzy konfekcyjne. W przypadku odzieży amerykańskiej producenci stosują bardzo duże luzy konfekcyjne, dlatego najczęściej dobrze dobrany rozmiar jest o jeden niższy niż wg polskiej numeracji. Tzn jeśli w Polsce zazwyczaj nosisz rozmiar M to zamów odzież w rozmiarze S. Oczywiście każdy model jest inny i ten sam rozmiar nie zawsze będzie dobry w innym produkcie nawet tego samego producenta. Jeśli wciąż wahasz się, jaki rozmiar wybrać zadzwoń do nas, postaramy się dobrać najlepsze rozwiązanie dla Ciebie. Pamiętaj że zawsze masz 14 dni na wymianę lub zwrot 🙂

Jak dopasować kolor bluzy i spodni? Aby uzyskać ten sam kolor należy wybrać odzież z tej samej firmy i linii. Przy każdym produkcie jest napisane z jakiej jest firmy i z jakiej linii. Możesz skorzystać z filtrów aby wysortować odzież tylko z danej serii. Dodatkowo przy każdym kolorze jest podany symbol. Zwróć uwagę aby był dokładnie taki sam przy obu produktach. W produktach firm Cherokee, Code Happy i Heartsoul kolory pokrywają się ze sobą a ewentualna różnica wynika z faktury materiału i jest prawie niewidoczna. Dlatego można łączyć ze sobą spodnie i bluzy w ramach oferty tych trzech firm. Najwięcej pomyłek jest w przypadku męskiej oferty Dickies. Radzimy dokładnie sprawdzić czy zamawiane produkty są z tej samej linii i tkaniny a symbol koloru jest taki sam. Oczywiście nie musisz zamawiać kompletu w jednolitym kolorze. Baw się kolorami i zmieniaj je w zależności od upodobań 🙂 Jeśli wciąż nie masz pewności, że wybrany przez Ciebie zestaw będzie jednolity, skontaktuj się z nami a my dobierzemy dla Ciebie najlepszy zestaw. Pamiętaj że zawsze masz 14 dni na wymianę lub zwrot 🙂

Czy jest możliwe szycie na miarę? Na Twoje życzenie w ramach oferty firm Medikona i Eldan możemy zlecić szycie odzieży w rozmiarach i kolorach niestandardowych. Dopłata do takiej odzieży to: 15% w przypadku zmiany koloru 30% w przypadku modyfikacji fasonu (przedłużenie, skrócenie, wymiary indywidualne etc.) Taki towar nie podlega wymianie ani zwrotowi. Zamówienie nietypowe to: 1. odzież w innych wymiarach niż w tabeli 2. odzież w innej kolorystyce lub zestawieniu kolorystycznym niż katologowa 3. wszelkie przeróbki w fasonie (dodatkowe kieszenie, zwężanie nogawek itp.) Zastrzegamy sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia szycia na miarę w przypadku dużych odstępstw od wymiarów w tabeli. Zostań własnym projektantem i stwórz dla siebie coś wyjątkowego 🙂  

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?  Tak. Jesteśmy legalnie działającą firmą i każdy zakup jest potwierdzany paragonem z kasy fiskalnej lub fakturą Vat zawierającą podatek 23% na większość produktów lub 8% na wyroby medyczne (np. obuwie Suecos). Aby otrzymać fakturę wystarczy w momencie zamówienia zaznaczyć odpowiednią opcję i wpisać dane do faktury. Jeśli przesyłka przyszła już do Ciebie z paragonem to odeślij nam proszę oryginał paragonu z danymi do faktury a my wystawimy ją i wyślemy listem lub drogą elektroniczną. Masz na to 7 dni. W przypadku wymiany lub częściowych zwrotów wystawiana jest korekta.

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję? Tak. Każdy produkt jest objęty 12-to miesięczną gwarancją. Jeśli w tym okresie ujawni się jakaś wada niezwiązana ze złym użytkowaniem wówczas prosimy o odesłanie jej do nas z oryginałem zakupu i formularzem a producent określi czy składana reklamacja jest słuszna i jeśli tak wymienimy towar na nowy lub zostanie naprawiony.

Jak zmienić zamówienie? Aby móc dokonywać zmian w zamówieniu musisz mieć założone konto w naszym sklepie. Zmiany są możliwe do momentu wysłania do Ciebie przesyłki. Później istnieje jedynie forma wymiany. Jeśli nie masz założonego konta skontaktuj się z nami telefonicznie 690240661 i podaj nam co mamy zmienić. Pamiętaj, że od momentu zmiany czas realizacji zamówienia jest liczony od początku.

Co to są kupony rabatowe? W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu. Kupony rabatowe występują również na Kartach Podarunkowych, które możesz zakupić w naszym sklepie np. jako prezent.

Co to jest Lista Życzeń? Jest to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy. Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do listy życzeń. Produkty te są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w liście życzeń znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia? Najlepiej skontaktuj się z nami telefonicznie 690240661 a my sprawdzimy na jakim etapie jest realizacja Twojego zamówienia. Pamiętaj że czas realizacji może wynosić do 14 dni roboczych. Jeśli jednak zależy Ci bardzo na czasie zadzwoń do nas, może już mamy część Twojego zamówienia i możemy ja wysłać do Ciebie szybciej. Oczywiście na nasz koszt 🙂

Czy zamówienia są realizowane w kilku przesyłkach? Jeśli zamówiłeś kilka produktów możemy je wysłać do Ciebie w całości lub w kilku paczkach. Staramy się wysyłać skompletowane zamówienia jednorazowo. Jednak aby skrócić Twój czas oczekiwania może się zdarzyć że kurier zapuka do Twoich drzwi częściej. Oczywiście dodatkowe koszty wysyłki są pokrywane przez nas.

Czy wszystkie produkty są dostępne od ręki? Pomimo bardzo dużego magazynu nie jesteśmy w stanie posiadać wszystkich kombinacji kolorystycznych i rozmiarowych w każdym momencie. Dlatego część produktów jest zamawiana i szyta przez producentów pod konkretne zamówienie. Produkty importowane też mają określony cykl dostaw i wówczas stany magazynowe są uzupełniane. Jeśli zależy Ci na szybkich zakupach najlepiej zadzwoń do nas a my powiemy Ci które produkty możemy wysłać od ręki a na które trzeba będzie poczekać. 

Czy można zamówić produkty niedostępne w stałej ofercie? Oczywiście możemy specjalnie dla Ciebie uszyć coś na miarę zgodnie z Twoimi sugestiami (patrz szycie na miarę). Jeśli chodzi o ofertę amerykańskiej odzieży medycznej możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić wybrany przez Ciebie produkt. Może to dotyczyć nietypowych rozmiarów 2 XL-5 XL czy długości nogawki- wersja przedłużana dla osób wysokich. Oferta amerykańska jest znacznie szersza od tej dostępnej w Polsce. Jeśli znajdziesz interesujący Cię produkt w aktualnej ofercie firm Cherokee Group to możemy sprowadzić dla Ciebie ten model/kolor. Nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tym związanych- jedynie aktualną cenę danego produktu. 

Co to jest oferta limitowana? Są to pojedyncze sztuki, które są sprowadzane przez nas z najnowszej kolekcji amerykańskiej. Jest to oferta skierowana do osób szukających czegoś wyjątkowego co nie będzie się powtarzać. Znajdziesz tu znane Ci fasony ale w kolorach niedostępnych w stałej ofercie a także mnóstwo innych wzorów. Ponieważ każdy z tych produktów występuje tylko w jednym rozmiarze dlatego aby łatwo znaleźć interesujący Cię rozmiar wszystkie nazwy zaczęliśmy się od rozmiaru. Posortuj sobie alfabetycznie i skup się na swoim rozmiarze. Jeśli szukasz czegoś unikatowego ten dział jest dla Ciebie. Zaglądaj tu częściej bo oferta często się zmienia i nie zwlekaj z zakupem ponieważ mamy tylko 1 szt.

Czy można odebrać osobiście? Tak, serdecznie zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego w Częstochowie przy ul. Pułaskiego 84/86 lok. 20. Sklep czynny w pon-pt 9-17 sob 9-14. Jeśli zamówienie było złożone prze internet skontaktuj się z nami aby się upewnić czy Twoje zamówienie jest już skompletowane. Na miejscu możesz zapłacić gotówką lub kartą.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo? Tak. Oczywiście możesz do nas zadzwonić/ napisać a my przyjmiemy od Ciebie zamówienie. W takim wypadku najczęściej praktykujemy płatność przy odbiorze. Pamiętaj jednak, że nie masz wówczas potwierdzenia złożonego zamówienia w systemie i nie będziesz na bieżąco informowany o statusie realizacji.